Stichting Hart in Friesland ondersteunt Rianne met €10.000

In oktober 2017 ontving Rianne het vreselijke bericht: “U heeft MS”, een ziekte die gepaard gaat met veel onzekerheid. Lichaamsfuncties die het plotseling laten afweten, beperken haar leven en maken haar erg onzeker en verdrietig. Rianne, een jonge vrouw van 32, wil niets liever dan samen met haar twee bonus kinderen gewoon te kunnen sporten, fietsen, wandelen en nog zoveel meer. Helaas is zij geblokkeerd door de vreselijke ziekte MS.

Om deze vreselijke ziekte te bestrijden is er maar één behandeling mogelijk: stamceltherapie (HSC), een behandeling die het verstoorde immuunsysteem reset. Deze behandeling wordt echter alleen in het buitenland uitgevoerd en niet vergoed door een zorgverzekeraar. In totaal is er € 70.000 nodig om voor deze behandeling in Rusland in aanmerking te komen.

De directie van Stichting Hart in Friesland was erg geraakt door de crowdfunding actie van Rianne. Daarom willen wij met de financiële injectie van € 10.000 mede een voorbeeld zijn voor anderen die Rianne naar eigen vermogen ook financiële ondersteuning willen en kunnen bieden. Deze jonge vrouw is afhankelijk van uw donatie. Hoe sneller zij het volledige bedrag van € 70.000 bij elkaar heeft gesprokkeld, hoe meer resultaat zij mag verwachten van de therapie. Daarom ons verzoek aan u: steun ook Rianne financieel. Laten we er samen voor zorgen dat ook Rianne een gezonde toekomst tegemoet mag gaan!